A hatékony légzőrendszer a kulcs az állóképességhez2015-03-08



Dr. Anthony Alessi, klinikai ideggyógyász professzor a Connecticuti Egyetemen, nem rég írt egy cikket a The Norwich Bulletinben, arról, hogy a hatékony légzőrendszer mennyire jelentős szerepet játszik az állóképességi sportolók sikerében. Az állóképességi sportolók légzőrendszere a legsebezhetőbb "mivel hosszú ideig hatékony légcserére vannak utalva". Azoknak a nagy intenzitású edzéseknek hatására, amelyet a sportolóknak ki kell bírniuk, a légzőrendszer teljesítőképességének határára kerül, és ez olyan légúti megbetegedéseket eredményez, mint a testmozgás okozta asztma (fizikai terhelés által kiváltott asztma). Tünetei: Légszomj, szorító érzés a mellkesban, köhögés, sípoló légzés, teljesítmény csökkenése.




"Egy sor légzésvizsgálat szükséges, hogy ezeket a betegségeket meg tudjuk különböztetni és megtervezzük a kezelést." mondja Dr. Matt Hall, aki a Connecticuti Egyetem sportolóival dolgozik.Dr. Alessi így foglalja össze a cikkét "Az asztma és más légúti betegségek lehetnek intenzív testmozgás eredményei, de nem kellene akadályt jel enteniük egy verseny során, még a legmagasabb szinteken sem." Csak egy fajta edzés segíthet az állóképességi sportolóknak, hogy megerősítse a légútrendszerüket, ez pedig a POWERbreathe belégző izom edzés (IMT), amely az ellenállásedzés alapelveit alkalmazza, hogy erősítse a légző izmokat és növelje a kitartásukat. Mivel a POWERbreathe gyógyszermentes, ha egy sportolónak gyógyszert kell szednie, mondjuk asztma miatt, akkor továbbra is nyugodtan edzhetik a légző izmaikat a POWERbreathe-el, mivel nem vált ki reakciókat. Az erősebb légző izmok ellenállóbbak a fáradtságnak és így az állóképességük is nagyobb - így az állóképességi sportolók profitálnak belőle.



Tehát a POWERbreathe-el az állóképességi sportolók sokkal ellenállóbbá tehetik a légutaikat, a légző izmok erejének és kitartásának javításával, valamint a légzőrendszerük hatékonyabb és ellenállóbb lesz.

http://www.powerbreathe.com/blog/efficient-respiratory-system-is-key-for-endurance#sthash.Nh1WnqDw.dpuf